hulyadmrll 37+6 haftalık bugün sabah saat 6 dan beri 10 dakikada bir kasıklarıma ağrı giriyor 30-50 saniye sürüyo ama ne nişan geldi ne suyum ilk hamileliğim anlamıyorum. Kasığımdaki ağrılar sürekli devam ediyor hiç aksamadan
190793 hulyadmrll Canim bende de ilk dogumumda ne nisan ne su gelmedi. Sanci geldi araliklarini takip et mutlaka saglikla al kucagina insallah 🙏
AhseninAnnesii hulyadmrll yüksek ihtimalle dogum sancısı. 10 dk da bir olduguna göre siklasmis bence ılık bi dus alin rahatlayin hastaneye gidin muayene olun, hakkinizda hayirlisi olsun 🥰🥰
mtlbaby hulyadmrll bende 34+5 teyim hafif karın ağrılarım var gaz sancısı gibi yürürken de zorlanıyorum korkuyorum bunlar doğum sancısı değilidir inşallah 😭
hulyadmrll emirtosveannesi duşa girdim halâ devam ediyor ama azalma yok 10 dk da bir girmeye devam ediyor dayanmaya çalışıyorum adet sancısı gibi ağrı başka bir şey yok
Hazall_00 Düzenli geliyorsa doğum sancılarınız başlamıştır hastaneye gidip nst ’ye girin orda belli olur ama açıklık yok ultrasonda bebek iyiyse hastaneye yatmayın sakın ilk gebelik birden açılıp doğurmazsınız hastanede perişan olursunuz sadece
hulyadmrll Hazall_00 evet ben de öyle yapmayı düşünüyorum öğleden sonra gidicem hastaneye teşekkürler 😊
Kubrabol0 hulyadmrll ayy bende 37+6 yim bugün ama bende helen giden yok sağlıkla al bebeğini kucaginaa💕
Asyabuse hulyadmrll kız maşallahhh ne güzel açılmışsıınn Allahım bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla gelsin bebiş ❤️❤️❤️
havva_karabiber hulyadmrll ayyy sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤗bende 39. Haftaya girdim bugün küçük küçük sancılarım başladı
hulyadmrll havva_karabiber dakikasını takip edin düzenliyse açılma başlamıştır bir de benim nişanım hastaneye yattıktan sonra geldi alttan muayene olunca illaki suyun nişanın gelmesini beklemeyin 🥰
hulyadmrll Zeynepp__ hastaneye yatışım yapıldı bekliyorum özellikle bir şey yapmadım bebişim kendisi gelmek istedi 🥰🤲