2prensesannesiiii Alimenur bende hiç çıkmadı sonucu hastaneden almıştım dr gördü iyi çıkmış dedi ama grafik önemli 🙏🏻 Drun sonucu görmesi lazım sonuçta sıkıntı olsaydı en nabızda değer referans dışı yazardı o tiklerde yeşil olmazdı 🙏🏻
Alimenur 2prensesannesiiii anladım canım teşekkür ederim o zmn ocağın 4ünü bekliycez mecbur sonucu öğrenmek için