Asdfgh_jkl canım ilk 5 dk sonrası çıkan sonuçlar geçersiz. Biliyorum cok heyecanlandın o silik çizgiyi görünce ama benim de başıma geldi göğüs hassasiyetim vardı test yaptım ilk 5 dk bişey yoktu 1 saat sonra baktığımda silik çizgi çıkmıştı umutlanmıştım baya sevinmiştim gebelik olmasa hiç çıkmazdı okdar test yaptım hiç silik çıkmadı bunda niye böyle oldu diye kafamda sürekli konusuyodum. 5 gün sonra tekrar test yaptım kocaman bir negatif net bir şekilde. Daha sonra da adet oldum zaten. Bence adetin geçmesiyse hiç testle uğraşma bekle kendini strese sokma