Defnesmom33- Valla benimkının Niyetı yok ne sancı açılma ne asağı dönmedi. 39+2 oldu . Acaba sezaryen mi olsam diye düşünüyorum
Glsm-- Defnesmom33- bende aynı durumdayım ama bekliyoruz bakalım 41e kadar bekletecek doktorum sanırım
Nazendehanim suelin kız sorma bide hiç ihtimal vermiyordum hani çok da şahit olmadım 39-40 ta doguranlara 37-38 e denk geliyordum hep 😅
Glsm-- Elisam22 ben 36 da nst ye girmeye başladım 2 haftada bir giriyorum bunu 39+1de çektirdim. Şuan 39+3üm
Defnesmom33- Glsm-- bana 39a kdr bekleyelim demişti dün gittim istersen sezaryen yaparız istersen bekle dedi . Çatı muayenesinde normal doğuma uygun çıktı vücudum bekliyorum sabırsızlıkla inş bi an evvel gelir