Çok çok özür dilerim,demin lavobaya gitdim kalkdığımda baya bir kan gördüm,27 haftalık hamileyim.Şimdi babamı bekliyorum ,çocuğun yanında kalmaya gelsin diye acile gidicem o zamana kadar başına gelen varsa yazsın,aşağılardan,tam vaginanın iminden ara sıra küçük ağrılar var.Çocuk hareket ediyo ama anlayamadım,basurdanmı,yoksa vaginadanmı geldi bu kan..😔😔😔