Selam kızlar 39+3 oldum sabah hastaneye gittiğimde nstede biraz sancım gözüktü 1 cm’de açılma olduğunu söylemişti doktor hastaneden gelinecede 3 4 saat boyunca sancım vardı duş aldım dinlendim geçmedi ama şu an için geçti lavaboya gittiğimde aşırı bir kanamam oldu kahverengi ve kanla karışık ve midemde çok bulanıyor sizce doğum belirtisimi bugün yarın doğurucamıyım?🫣🥺