39+6 da hafif kanama ile gittiğim hastanede acil yatış yaptım. normal doğum düşünüyoduk gayet iyi sancılarim vardı 4 cm açıklık vardı. 8 saat sancı çektim ve sonunda canım kızım kakasını yaparak acil sezeryana alinmamizi sağladı. spinal sezeryan ile kızımı kucağıma aldım. 2 günlük taze anneyim. dikiş yerlerim çok agriyodu kalkamiyodum, oturamiyorum,yatamiyodum, ayağa kalkınca yuruyemiyodum gerçekten çok zor geçti. bi de üstüne gaz cikaramadigim için çıkışımı da yapmıyolardi. gece 12.30 da gaz çıkardığım için havalara uçtum resmen 😂 sabah doktor geldiğinde inşallah taburcu olucaz. 2 günlük annelikten sesleniyorum kızlar. Annelik bambaşka bi duyguymus gerçekten Allah herkese nasip etsin. sesini duydugum anda hayatım değişti resmen. Canım kızım iyi ki doğdun iyi ki beni annen olarak seçtin. seni çok seviyorum 💜