Merhaba hanımlar 24+1 gebeyim 2. Gebeliğim.
Bundan 1 ay önce sırtımda nohut kadar bir kırmızılık fark ettim sonra göğsümün altında 2 hafta kadar sakin durdular alerji sandım bekledim. Daha sonra 1 hafta içinde üst bedenime kollarım yüzüm hariç her yere attı doktorum krem verdi kullanıyorum daha önce başına gelen var mı ne kadar zamanda geçti tekrarlıyor mu ?
Kenarları kırmızı ortası beyaz ve soyuluyor büyüklükleri değişiyor ceviz fındık mandalina büyüklüğünde olan bile var