Selam kizlar öncelikle ilk hamileligim ve 38+5 deyiz 5 gündür günde 3-4 Kere yarim saatlik Adet sancisi gibi sancim oluyor ve affederdiniz sanki lavabom varmis gibi gidiyorum ya hic gelmiyor Yada cok cok az geliyor.. günde 1-2 Kere baş ağrısı çekiyorum agrilar dayanacak sekilde oluyor Ama rahatsiz da ediyor Tabi dün gece 2 gibi hic oynamayan bebegim icimde sanki halay cekdi ve o hareket ettikce sanki biri alt bölgeme bicak sapliyor gibidi sizce dogum belirtisi olabillir mi yani dogumun yakin oldunu işaret ediyor mu