srnglcskn Kızlar süt içtim su içtim şimdi soda içiyorum ama yok mahvetti bu yanma beni allah aşkına yok mu bunun çözümü 😩 öncesinde 1 bardak süt içiyordum rahatlıyordum şimdi yok asla fayda etmiyor
Asyabuse srnglcskn ay o geldi mi gitmiyor bende neler neler yaptım fayda etmedi en son buz yiyodum yangını sönsün diye uykusuzluktan bayılarak uyumuşum. Bazı geceler sanki nöbet geçiriyorum mide yanması nöbeti 🙄🙄🙄
ENOK_0107 srnglcskn Aynı durumdayız şu an, sen yine süt su falan içmişsin. Ben yataktan çıkamadım, çok fenayım komple boğazıma kadar yanıyor 🤦🏻♀️ Bu gece uyku haram. ( sanki çok uyuyabiliyorum da ) 🙂
Binnur-cam srnglcskn canim gaviscon denediysen gecmediyse rennie tablet varsa 2 tane at agzina çiğne beni bi o rahatlatiyo gavisconda ise yaramadi bende
srnglcskn _almirasmom ay onu yazmayı unuttum akşam üstü 8 buçuk gibi onu da içtim ağlıcam o raddeye geldim geçmiyor yine de 😩😩
Aysen1993 Canım sabah aç karnına panto 40 mg hap içiyorum. Koca gün biseyim olmuyor. Bende 3uncu hamileligimde ogrendim. Boşuna çekmişim diger gebeliklerimde. Doktorum yazdı. Korkmayın için
srnglcskn Aysen1993 yarın gidip sağlık ocağında yazdırabilir miyim kendi doktorum mu yazması lazım illa gidip alıcam direkt 🥹
srnglcskn Asyabuse soda bitmek üzere bi yarım saat daha geçmezse buza geçicem bende 😩 bende nöbet geçiyorum galiba hiç böyle ağır yaşamamıştım elim ayağım titriyor vallahi bu ne böyle ya
Gulsah_24 Ben de 38+0 hala var ne yapacağımı şaşırdım ben gebeliğin ilk haftalarından itibaren çekmeye başladım bu mide yanmasını ayran içince salatalık yiyince geçiyordu şimdi ne yaparsam yapayım geçmek bilmiyor 😭😭
mzyynkbra Kızlar yatmadan 4-5 saat önce yemek yemeği bırakırsanız mide yanmanız olmaz bunun malesef başka bir çözümü yok 😢 yeşil elma yemeyi deneyin
meraklianneadayi23 mzyynkbra Ay elma bana aşırı dokunuyor normalde dokunmaz ama hamileliğimde ne zaman yediysem ya gaz yaptı ya da kusturdu beni çok garip ama bende böyle bir etkisi oldu