cahillesohbetikestim mylittlebabym öyle olur büyük ihtimalle balım zaten sezaryen bir de abisine çekerse mart başını zor görürürüz 🤣
mylittlebabym cahillesohbetikestim bende sezaryen istiyorum kaç haftayken yaparlar acaba çok merak ediyorum uygulama 25 Mart gösteriyor ama sanki çok fazla gibi 🙈
2Meyve- Aselelisa1 24+4 mısır koçanı 😍 3 yaşında oğlum ile kız kardeşini sabırsızlıkla bekliyor . Babamız askerde bakalım hergun iki şafak atıyor 🥰😍