Mihri26 Gizem-ayldz2002 tuzlu veya karbonatla gargara yap eğer çok şiddetliyse bi diş hekimine gitmelisin ağrı kesici olarak parol içebilirsin doktorlar günde 4 taneye kadar alınabilir demişti bana
basakaydemir Gizem-ayldz2002 kesinlikle doktora git acilen ikinci 3aylık dönem olduğu için lokal anestezi yapılabiliyor ve çekim dolgu kanal tedavisi yaptırabilirsin maalesef en güçlü ağrı kesici bile kesmez o ağrıyı
Figenn93 Gizem-ayldz2002 Ilk hamileligimde bende cektim bana fayda etti sende dene canim yarim cay bardagi sirke ve iki dis sarimsagi ⅘ dk kaynat iliyinca azina gargara yap Insallah sifa bulursun
Gizem-ayldz2002 basakaydemir valla felaket ağrıyor geceden beri gözüme uyku girmedi 😩😩dayanamıyorum artık öleceğim
Lokumum9593 Gizem-ayldz2002 doktora gitsen rontgensiz is yapmayabilir ilac yazamayabilir gebelik kisiseldir anestezi uygulayamayabilir. Ben ilk haftalarimda deli gibi 20lik agrisi cektim. Tuzlu su ile gargara ve sarmisagi ortadan dik keserek disimin ustune bastim. Asla islem yapilamiyordu haftamdan dolayi cunku. Size de tavsiye ederim. Antibiyotik vs kullanmadim.
denizarenmom Gizem-ayldz2002 ayni dertten bende yaniyorum iki gecedir sifir uykuylayim dayanamiyorum artik ama ilk 3 ay ve son 3 ay hicbir sey yapmiyorlarmis
Edadalman Gizem-ayldz2002 ben de 34 haftalık hamileyim iki hafta ağrı çektim ne uyku kalmıştı ne bişey son çare doktora gittim kendi doktorumun onayı ve yapılabilcek anestezileri yazan kağıtla diş doktoruna geri gittim ve bi hafta önce gömülü 20 lik dişimi çektirdim doktor normalde sadece ikinci trimesterde işlem yapabildiklerini ama aciliyeti olan dişleri hamileliğin her döneminde çekebildikleeni söylediler tabi doktorunun onayı olması şartı ile
Gizem-ayldz2002 Edadalman bende ne yaparlar bilmiyorum bana parol yutmamı söylediler ama ben yutmadım hiç boşuna faydası olacağını düşünmüyorum bana
hndstncvzlikek Ben 2. 3 aylık dönemde 2 tane 20lik dişi çektirdim, doktorum sorun olmaz demişti. Sonuçta çürükte zarar veriyor vucuda. Bence doktora gitmelisiniz
Gizem-ayldz2002 hndstncvzlikek diş etlerim ağrıyor çürüğüm olduğunu düşünmüyorum ama yine de doktora gideceğim
Gozdeparlar Gizem-ayldz2002 ah kuzum cok geçmiş olsun. Anlik çözüm olarak gargara ve buz koy. Buz cok rahatlatıyor ağrıyan yanağına bastır ama kesin doktora git hiç bekleme. Beni de bisey yapmıyorlar diyor 10 gun beklettiler. 10 gun evde sacma bi acı çekmişim. Doktor kadın doğumdan kağıt istedi. 20lik dişmiş çekti ve rahatladım ya. 10 gun boyunca beni bütün yeni doğum yapan arkadaşlarım bile bekletti. Hic bisey yapmıyorlar. Bu ağrıyı çekmek zorundasin falan. Ayhh. O zamanı hatırlamak bile istemiyorum
Gizem-ayldz2002 Gozdeparlar ay ya çekmek zorundasın dedikleri zaman insan daha kötü hissediyor ben hamilelğimden beri bulantı kötü koku falan bişey yaşamadım çok şükür güzel geçiyor dedim🥲diye diye dişim ortaya çıktı