Hayırlı uğurlu olsun rabbim vatana millete ailesine hayırlı evlad nasıp etsin i şallah🙏🙏
Bende 5 sene önce epidural olmuştum sıfır sancı ile doğum yapmıştım🙈 kızlar epidural yapıldığında yüreyebilliyorsunuz istediğiniz haraketi yapabiliyorsunuz sadece sancı ağrı hissetmıyorsunuz kabaca söyle söylim birinden deli gibi dayak yiyorsunuz vurduğunu hissediyorsunuz ama canınız acımıypr öyle birşey🤭 nasıp olursa bende epidural düşünüyorum 2. Yi