Ay mübarek çokta çirkinler yaa. Normal gecelik alıp bedenini 1 beden büyük almayı düşünüyorum yakası düğmeli olunca emzirmede de sorun yaşamam. Ama böyle uzun kollu boyu uzun bişey bulmak gerçekten zor. Tesettürlü değilim ama koridorda yürürken rahat olayım istiyorum da ne mümkün bu stilistlere boşa para veriyolar valla ben çizsem diksem daha güzel yaparım