Samira25 Kızlar bu enfeksiyonla sorun yasadinizmi? Hamileliyimin 5ci ayındaym (22 haftalık) enfeksiyon çıktı. 11haftalık oldugum zaman bu test sonucum neqativdi. Çok tedirginim . Uyuyamıyorum. Yardımcı olurmusunuz
mustafatma43 Samira25 sakın kendine böyle pskljik baskı yapma bnde de vardı ama eskiden gecirmişimmmmmmmm sakın üzme kendini adivite testi yaptır çıkar onda 🫶
E26 Bendede 34 haftada çıktı Samira25 bende de 34 haftada çıktı senin gibi ilk testlerimde hersey temizdi çok ağladım üzüldüm ama Allah şukur şuan 1 atlık kızım kucağımda avidete testini yaptır Allah’ın ıznıyle hıcbısey çıkmaz içini rahat tut
Samira25 mustafatma43 ben onceden 11hafta oldgmda vermisdm çıkmamışdı. Dün tahlil sonucunda çıktı ama 😭
Selinssmz Benim iki hamileliğimde de çıktı önceden geçirmiş olduğum için bı sorun yok dedi doktorum içinizi ferah tutun inşaallah birşey cıkmaz
Samira25 E26 doktor ne soyledi peki? Bugun gitdm onemli olmadigini söyledi. Ama yinede aklım onda kaldı. Herhangi bir test yaptır söylemedi..