Tospikkkk yok gerek görmedi hic drlar ama cok zayif ondan mi bilmem kosmasi gozume sanki fizik tedavi gorup yuruyup kosanlar gibi geliyor asiri zayifliktan da olabilir bilemiyorum göturmedigim dr kalmadi en son bu sene pedogoga goturduk oda bi şey yok ama isterseniz ozel cocuklarla ayni okula verin dedi ona da yanasmadik sukur zekasi ne yerinde saglikli psikolojisi bozulur bu sefer diye goturmedik seneye krese baslicak kardesi ile birlikte eminim tamamen duzelecegine artik bazen yasina uygun tavir ve hareketlerini yakalıyorum artik