Elif-59 Kızlar bu doktora başlamayı düşünüyorum, daha önce giden ya da doğumunu bu doktorla yapan oldu mu 🤗
Elif-59 EmineDefneGokce ben de hep böyle yorumlar okudum aslında hakkında 🙂 7. Aya girdim ve daha doktorum belli değil bunyüzden biraz kaygılıyım herhalde
EmineDefneGokce Elif-59 İlk gebelikte ona gittim. Orda normal doğum istediğinizde ve gece saatlerine denk geldiyse hangi doktor nöbetçiyse o yaptırıyor doğumu Doktorum Emine hanımdı ama nöbetçi maalesef o değildi Şuan Tuğba hanıma gidiyorum Emine hanım ücreti biraz daha fazla diye gidemiyorum 33+1
Elif-59 EmineDefneGokce normal doğum ücretler nasıl peki bilginiz var mı ? Bu arada Tuğba Hanım’ı da baya duydum , Fatma Bilgehan’a gitmeye başlamıştım bir ara ben de ama şimdi başka bir doktor arayışındayım
EmineDefneGokce Elif-59 Fatma hanım ayrıldı 3800 mü ne dediler 3700 de olabilir Tuğba hanım için Emine hanım için de 5 küsür dediler normal doğuma Zam gelecek ama aralıktan sonra
Elif-59 EmineDefneGokce çoğu şeyi biliyormuşsunuz hastane hakkında da teşekkür ederim 🌸 Zam geleceği kesin 😒
Elif-59 EmineDefneGokce zam bir yana hastane evime de uzak , 50 dk sürüyor yol. Doğuma yetişmek sıkıntı olur mu bilemiyorum . Sizin ikinci gebeliğinizmiş sizce daha yakın bir devlet hastanesi mi tercih etmeliyim Çam Sakura mesela 20 dk daha yakın evime
EmineDefneGokce Elif-59 benim doğumum çok güzel geçti ya o yüzden medipol tercih ettim Doğuma yetişirsin kız hemen olmuyor zaten :)
Elif-59 EmineDefneGokce ne güzel, darısı başıma 🙏🏻sizin de ikinci doğumuza inşallah. Doğumun başladığını anlamazsam diye korkuyorum 🙈 ilk hamilelik olunca insan bilmediği şeyden korkuyor galiba 😀