busranur_19 Sancı anında ne yapmalıyız hemen hastaneye gitmeli miyiz ? Tecrübeli annelerin tavsiyeleri bekliyorum ☘️
Senanurhakan busranur_19 İlk doğum uzun sürer dediler öyle bşr şey yok sıklasınca git beni eve yolladılar açılman yok diye iki saatte tam açılma oldu riske atma hastaneye gitmek kötü bşr şey değil mutlaka baktırmam gerekiyor
Senanurhakan 5 dk bir girmeye başlayınca gitmelisin canım sancı anlatılcak bir his depil malesef bol dua ve samcı geldiğinde hareket edersen daha hızlı ilerler ben hastaneye gittiğimde 10 cm açılmam olmustu rabbim kolaylık versin inşAllah
Senanurhakan busranur_19 benim belimle kalçama tarif edemediğim bir kasılma gelmişti sonra sıklasınca anlıyorsun ben anlamam diyordum ama öyle bir ihtimal yokmuş 😀
busranur_19 Senanurhakan ayy ben kesin evham yapar giderim hastaneye 🤣 Normal mi doğum oldu özel değilse. Benim ilk olunca ikisinden de korkuyorum 🥺
Senanurhakan busranur_19 normal oldu yok ya korkma bol dua et Allah’ın izniyle rahat olur benim de ilkti 🫶🏻
Senanurhakan Minare Bol dua ve hareket sancı gelince zaten yatırmıyor açıkçası ben hareket ettim ve duş aldım