Nasılsınız kızlar biz 31+1 olduk göbek altımda bir doluluk var bu gün çatı kemiği ağrısı da oluyor 2. Gündür nerdeyse Çarşamba kontrol var bir gelse öğrensek durumu muhtemelen doğum pozisyonu alıyor o yüzden çatı kemiği ağrısı birde karın kasık ağrısı yanlara kramp giriyor devamlı ve şiddetli olmadığı için takip ediyorum sadecd sizde durumlar nedir 🥰