Ayazmelis Aysnctl oy maşallah yaa benmde bir oğlum var 3 yaşında 2 . Hamileliğim çok merak ediyorum cinsiyetini ama daha minik ☺ 9+4
deletedmom11 [bilinmeyen] insanLarın numaraLarını deşifre ediyorsunuz farkındamısınız linke tıklatan herkes numaraLara uLaşabiLiyor hoş değiL
BebegimiBeklerkenN Ayazmelis 16+4 de 3lu taramada öğrendim oğlumu ama ben zaten hep hissetmiştim 🙂 2li tarama da göstermedi kendini
Minnosunannesi Merve19 göbeğim çok çıkmadığı için oğlum beni hiç rahatsız etmiyor. Aynen devam ediyorum herşeye . Sadece öne eğilirken biraz zorlanıyorum onun dışında mide yanmam çok var
busra55can61 Benim de 2. Gebeligimmm 2yasinda oğlum var 1oglum daha olacak inşallah ilk gebeliğim sezeryan oldu bu da sezeryan mecburen.