21+1 bizde kızımızı bekliyoruz 🙂 bu aralar alışveriş yapıp liste tamamlamaya çalışıyorum kusmalı iğrenç dönemden sonra anca kendime geldim oram buram ağrısada yeniden hayata dönmüş gibi hissediyorum 🙂 bide bebişin hareketlerini arada sırada nadir hissediyorum sürekli hissedemiyorum ben 😟 geçen haftada detaylı ultrasona girdim hiç bir sorun yoktu çok şükür