Arkadaşlar ben bu kombiden öyle pek anlamam şimdi bir sorum olucak bu kombi sıcak suyu açmak dışında su açık segil sadece petekler açıkken çalışmaya başlar mi hani sıcak suyu açınca kombiden ses geliyor ya çalışmaya başlıyor işte o şekilde sadece petekler açıkken yarım saatte bir çalışması normal mi bizim kombi öyle belkide herkesinki öyledir bilmiyorum merak ettim su falan açık olmasa bile sadece doğalgaz yanıyor ve kombi arada kendi kendine çalışmaya başlıyor sıcak suyu açmışım gibi