Brnyrk Gyneferon içip rahatsız olan varmı. Hem kokusu hem midemde gaz yapıyor sanki. Tuvalet olayı ise berbat
yesillimonn Brnyrk Bi kere kulladım mide agrisi baş agrisi kusma yaptı mahvoldum gün boyunca bi dahada icmedim 😑
BuseBasderici Brnyrk canım gece yatarken al ben ilk sabah karnına aldım o gün baygınlık geçirdim resmen ve hep kustum ne yediysem. Tuvalet kısmı evet ne yazıkki ilk zamanlar çok kötü ama sonradan istemeye istemeye alışıyorsun🙄 Gece yatarken almayı dene istersen
Burcu582 Brnyrk postu görünce bile midem bulandı o kadar kötü oldum içince bende içmiyorum çok üzülüyorum keşke içebilsek sağlık için ama gün boyu kusuyorum bu seferde
Brnyrk yesillimonn nemde şişknlık gaz var. Bugün sadece başım ağrıyor ama ondan mı başka birşey den mi bılemedm. Anlayamadım
Zynpemrh Bende kullanıyorum kanı düşük olanlar daha hızlı yükselsin die biraz ağır ama iyi bir ilaç 🤗
GulUmut Melhaercan ben de ayni sizin gibi ilk baslarda icince kabizlik yapti, megerse ac karina iciyodum sabahlari ondanmish, eyer tok karina bi de baya bi bol suyla ictiginiz zaman kabizlik hic olmuyor, bi de boyle deneyin
mehtap28 Brnyrk 2,5 3 aydir kullaniyorum baslarda mahvediyodu beni sonra kendimce bi yöntem buldum onunla aliyorum cok sükür bi sıkıntı yok sende öyle yapabilirsin ben her sabah 6.30 da aliyorum bi daha uyuyorum
ikizlerimveannesi Brnyrk ilacı içtiğim 2-3 gün deli gibi kustum doktor da bıraktırdı artık kan ilacı kullanmıyorum
1850 Brnyrk ben en baştan beri tok karna içiyorum. Aç yada tok farketmez dedi doktorum . Bulantı kusma vs yapmadı hıc .ac karna bulanfı kusma yapıyormus
Chan Ben de kabızlık yapmasa da bir kere boğazıma geri geldiğinden kustum ve doktorum aç değilde akşam yatmadan önce içebileceğimi söyledi. O günden beri sorun yok 😄 Ama kesinlikle bol suyla içilmeli.
Btlll Brnyrk bu ilacı neye göre verdiler size ? Ben geçen gün farklı Bi doktora gittim 14. Haftadayım şuan decavit kullanıyorm bana ek olarak bu kan ilacınıda yazdı fakat kullanmadım şuan yorumları okuyunca da iyi ki kullanmamışım diyorm zaten zor yemek yiyorum mide bulantılarım hafifte olsa devam ediyor. Doktor Bnm ne kan değerlerime baktı ne başka bişeyime direk yazdığı için kullanmak istemedim size neye göre verdiler kan değerlerinize göre mi ?