Kızlar 9 haftalık hamileyim lekelenmelerim başladı doktora gittim bebek sağlıklı ama kanama alanı var dedi kesenin altında ilaç yazdı ama on bir aylık bebeğim var emziriyorum doktor bebekte uyku bulantı kusma yapar emzirmemeye çalış dedi ama bebeğim memeyi çok seviyor napıcam bilmiyorum ilaç kullanmadan bu durumu atlatan var mı aranızda