Hic korkucak bisey yok 3 ay cok kisa bir zaman. 1 seneye kadar cok normal, doktorlarin da dedigi bu yonde. Yumurtlama gununu takip et ve duzenli iliski onemli. Kafana ne kadar takarsan o kadar gec oluyo bu arada akisina birak emin ol bi sorun yoksa olacak zaten :)