MadameHappy34 İyi geceler kızlar? Kafama takıldı 21+0 haftalığım ve bu haftalar gebelik zehirlenmesi oluyormuş,aşırı kafama takıldı ne yapacağım randevuma daha 2 hafta var 🙄🙄 daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu belirtiler neydi?
Seda0180 MadameHappy34 ödem olur canı. Bide yüksek tansiyon. Kilo alımı da fazla oluyor bildiğim kadarıyla.
krdelen41 MadameHappy34 canım en büyük belirtisi yüksek tansiyon ve idrarda proteinin pozitif çıkması. Tansiyonunu ölç hergün eğer yüksek görürsen idrar tahlilide yaptırırsın
MadameHappy34 Seda0180 krdelen41 Nedime54 Cevaplar için çok teşekkür ederim kızlar,dikkate alacağım. İnsaAllah böyle bir sorunla hiç bir zaman karşılaşmam.
Nedime54 Tansiyon takibi aşırı baş ağrısı gözlerde siyah leke görme idrarda kötü koku el ve ayaklarda aşırı şişme ödem çok kısa sürede aşırı kilo alma yani mesela bir haftada 3-4 kilo gibi varsa takip etmelisiniz en dikkat etmeniz gereken şey tansiyonunuz ve bacaklardaki ödem durumunuz