Asellmoms Kizlar akşamdan bu yana karnım taş gibiydi şimdide sancı var sanki karın ağrısı sancısı gibi normalmi sizce ?
Momtobe89 Asellmoms bende de o dönemde bu tarz ağrı olmuştu. Bi süre sonra geçti. Sürekli olursa doktoruna görünürsün yine de ama bendeki geçici olmuştu. Takip etmen yeterli olur bi süre.
slmcnm2503 Asellmoms önemli olan düzenli olması ve dinlenince geçmiyo olması eğer böyleyse doktorunla bi görüş derim canım çok geçmiş olsun sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza
meraklianneadayi23 Asellmoms Benimde oluyor çok yorulunca ayakta kalınca doktora bugün sordum karnım çok sertleşiyor diye normal dedi bebeğin haraketlerini hissediyor musun dedi evet çok haraketli dedim tama sorun yok dedi