Ben geçen hafta çok kötüydüm ishal mide ağrısı kusma bayılma oldu. Dr a gittim kan idrar verdim ancak birşey çıkmadı ya yediğin birşey dokundu ya da salgın var ona yakalanmışsın dedi. Su içsem kıvranıyordum midem hiç bir şey kabul etmiyordu acilde serum takıldı rahatladım. Kayınvalidem tuzsuz pirinç lapası yaptı patates haşladık muz yedim perhiz yaptım çok şükür 4. Günün sonunda atlattım. Baharatlı yağlı şeyler tüketmeyin bu dönemde