_almirasmom TansuTalay bana 30. Haftada nst dedı ve her hafta doguma kadar nst ye cagırdı 35. Haftada catı muaynesı dedı
SerapBagci TansuTalay 38+2yim 31den beri nst ye giriyorum hiç çatı muayenesi yapılmadı konusuda geçmedi henüz