-esraaa- esmerella37 https://imgyukle.com/i/JGtM3Y Ayyy ben bugün fotoğraf atmasını öğrendim 😂 hemen atayım sizede bi fikriniz var mı
-esraaa- Mdf17 ay bir tahminde de şimdi kız dendi bakalım kimin tahmini tutacak 😋 siz nerden anlıyorsunuz ben gerçekten jelibon ayılığa benzetip bir şey anlayamıyorum 😂
esmerella37 Ebrucukk %90 hemde erkek 😂😂 bdaha alırsan uktrason atarsın kesen degismez buyuk ihtimak ama degisrse kesen kz olablr 🙈
Ebrucukk esmerella37 ahahah peh bi oğlum var bide kız olsaydı iyiydi bidaha dogurmazdım 🥰 yaa burda videodan cektm keseyi cıktılar gelinimde kalmıs 9+3 dü burda şuan 10+4 oldum bide baksana 8+3 de var bi resım cok tuhaf kese Ay inşallah değişir ya kese 🤣
Naz12345 -esraaa- anlamıyorlar sallıyorlar. İmkansız bu haftada görmeleri. Bi kere bebek doğru pozisyonda bile değil