Aysegulucar izlcc Korkulacak hiçbir şey yok zaten bir şey hissetmiyorsun. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️
gkcnn izlcc gerçekten korkulacak bi şey yok atılan iğneti hissetmiyorsun bile ve sonrası çok çok güzel bebeğinizin ilk ağlamasına şahit olmak onu görmem orda kokusunu çekmek bambaşka bir duygu bunları düşünün bebeğinizi kucağınıza alacağınız vakti düşünün
Seda0180 Canım korkma bende spinalden korkuyordum ameliyathanede dedim beni bayıltım vazgeçtim ben diye. Doktor bebeğini hemen görmek istemez misin korkma birşey olmayacak dedi. Elimden tuttular çokta korkacak birşey yokmuş. 9 dakikada işlem bitti.