zemberekkusu Hanımlar 16+4 teyim çok boğazım ağrıyor ama ilaç da içemiyorum bitki çayı da öneriniz var mı ne yapayım
ArvenMom zemberekkusu bende aynıyım hastaneye gittim ilaç veremiyorlar ben bal limon yaptım iyi geldi