Kızlar haftaya 37 haftalık oluyorum memleketimde yapcam doğumu, yol 3 saat sürüyor, kendi arabamızla gitcez. Malesef daha erken gitme şansım yok. Doktora da soracağım ama kontrolüme daha var. Sizce bi sıkıntı çıkar mı? Benim gibi yola giden oldu mu acaba