Merhaba 22 haftalık hamileyim ama çok sık idrara çıkıyorum karnımda gerlmeler oluyor sanki göbek deliğim çıkacak gbi dışarı bazen wc ihtiyacım olmasa da varmış gbi ağırlık hissediyorum internette malesef erken doğum riski dedi doktoruma danışacağım ama aynı durumu yaşayan varmı ?