ilkbebegimm Kızlar 35 hafta olduk bile ama bebeğim aşırı hareketli bu normal bişy mi sancı ağrı falan yok ama hareketleri sert ve çok uyutmuyor bile sizde durumlar nasıl?
A_syma ilkbebegimm Benimkide cok hareketli canim. Doktorum az hareket sorun teskil eder. Cok fazla hareket kötü degil diyor.
Yagmurrr98 ilkbebegimm Az harekettten kork dün yüreğim ağzımda sabahı Sabah ettim çok şükür eski haline döndü kızım 🥲
ilkbebegimm Nurnisaa ayy normall o zaman cinsiyetiniz ne 🥰 korkuyom bi yandan da olumsuz bişy mi diye ama hoşuma gidiyo onu hissettikçe durcağı yok 🥰
A_syma ilkbebegimm Evet bayadir baş asagi canim. Hem saga hem sola ayni anda vuruyor gümbür gümbür :) masallah kuzulara 🌸
ilkbebegimm A_syma hastane çantanızı falan hazırladınız mı bende daha yapmadım ama hazırlamam gerekiyor sanırım 😊
A_syma ilkbebegimm 33 haftalikken herseyi hazirladim canim Iyikide hazirlamisim. Bebegimi besleyen damar daralmis gerilik olusmus. Haftaya belki dogum olacak 35im suanda Sizde gecikmeyin 🌸 bir risk olmasada agirlasincada zor olur
elanur-1125 Bende 33 haftalığım kızım sürekli hareketli oturduğum an oda hareket etmeye başlıyor doktorum bunun normal bir durum olduğunu söyledi
elanur-1125 ilkbebegimm vallah ben ilk 7 ay nasil geçti bilmiyorum ama şu son 2 hafta geçmiyor 😁😁ve kızımın tekmeleri artık çok canımı acıtıyor
Symaydin 34 haftligim benim kız da cokhareketli oturduğumda uzanırken ayakta falan fark etmeksizin sürekli kıpır kıpır,☺️ bazen çok sert tekmeler atiyor canım yaniyor.
ilkbebegimm elanur-1125 sağlıkla kucağımıza alalım da randevuya var daha 11 gün ama nasıl geçecek hiç bilmiyom son haftalar gerçekten zormuş🥰