Beyzanur4155 Pazartesi gebe olduğumu öğrendim beta 98 çıktı bugün tekrardan verdim 133 çıkmış normal mi dış gebelik ihtimali varmı
gl12cn34 Beyzanur4155 dış gebelikte cok fazla artış olur diye biliyorum bu kadar az artmaz . Ama 2 katına da cıkmamış değeriniz belki kimyasal gebelik olabilir mi ama Tabiki inşallah değildir