Kızlar bugün sonuclarımı almak için doktora gittim 25+3 haftalıgız. Kan degerlerim 9 a düşmüş doktor ilaçlarını düzenli kullanmıyor musun dedi bende kullandıgımı belirttim kan ilacını düzenli kullanıyordum diğerlerini kullanmıyordum ama düşen kan degerim sonucta ilaç fayda etmemiş sanırım bana farklı ilaçlar yazdı serum ile birlikte ampul bir ilaç var karısık haftada 1 almam gerekiyormuş 1 de her gün b 12 iğnesi yazdı bu şekilde sorun yasayan oldumu ya da degeri 9 a düşüpte uygulanan tedaviniz neydi acaba acil yazın bana lütfen