ghost35 benim kardeşim egepolde doğum yaptı cekim olduğunu bilmiyordu hic sormamis o yuzden hazırlıksızdı. Çekim için onceden haber veriyolar hazirlanmaniz için. Cok konsept iceren cekimler degildi belki de kardeşim hazirlikli giyinmedigi için. Ama hatira kalmasi açısından güzel oldu bence dogumda da hemsireler fotograf çekmişlerdi