AycanFb ahaha bence de kuzum anneler gerçekten hissediyor canımm ilk gebelik işe ikinci gebelik ve çocuk arasında baya fark oluyor. Mesela benim ilk gebeliğim aşırı rahatta uyku dışında bir sıkıntım yoktu hep uyumak isterdim. Ama şimdi ki yavrumda üç ay kustum anca anca rahatladım bazı yemeklerden tiksindim ve bunda uyku halim çok olmuyor daha dinç gibi ve karın yapımdan da bir değişiklik oluştu 😂