Yildizim Ozdmrbusra 24 e kadar yolu var az daha sabır ben de geç hissedenlerdenim 21+3 de hissettim şimdi kıpır kıpır. Yakındır senin de hissetmen
ghost35 Ben 20nın ıcıındeyım uzun zamandr hssedıyorm hala hissedemıyosanz doktorunza mutlaka soyleyın
Defnemmm2301 Canım hiç sıkıntıya girme her bebek aynı değil ki ama eğerki kendine kuşku yapıyorsan ya sağlık ocagına gidip kalp atışlarına baktır ya da bir doktor a görün ama sıkıntı yapma 😊
Kumral60 Ozdmrbusra yakinda hissedersin canim tatli birseyler yiyip airt ustu ya da soluna yat karnina elini koy dokunma hislerini hissedersin icinde sanki balon patliyormus gbi oluyor. Ben ne zmaan yorulsam otursam o zaman cok hissediyorum.
Kumral60 Ozdmrbusra o işte bebek canim cok yurudugunda filan yat soluna ya da sirt ustu elini koy hisset yakinda tekmelerde gelir merak etme cnm.
Candan Bende 19. Haftalik gebeyim bazen cok net hissediyorum sonra 2 gun hissetmiyorum 2 haftaya net hissetmez isem doktora gorunecem
Dilek-92 Bende 22 hafta olunca hissettim. Ondan önce bende senin gibi telaslaniyordum. Telas yapma canim. 1 haftaya kadar hissedersin.