5+6 gebeyim daha yeni olduğu için gitmedim doktora ilk zamanlar tek belirtim baş ağrısıydı sonra geçti kendimi hiç hamile gibi hissetmedim daha de enerji doluydum bugün akşam üstü gelen kahve rengi akıntı ardından kanama oldu yakın olan iki hastanede bakamayacağını söyledi devlet hastanesi de çok uzak iki gün önce eşim ayağını kırmıştı gittiğimiz de 800 kişilik sıra vardı gitsem bile yine böyle yoğun olacaktı o günde bile sıra gelmemişti daha fazla beklemeyip eve geldik sabah özele gitmiştik yani gitsem bile beklemekten daha fazla kötü olacaktım şimdilik moral olsun diye size sormak istedim her kanama düşük mü acaba sabah 10 da randevum inşallah birşey yoktur 😥