Kişiden kişiye değişir tabi ama sadece çocuğu beslemek için değil fazladan kal süt göğüste mastit yapıyor ilk hafta ve aylarda çocuk çok çekemiyor emme gücü yeterli olmuyor ve sende iltihaptan sıtma ateşe yakalanabiliyorsun ben iki üç kez mastit oldum sağmama rağmen