Aysugigi 12+4 daha söylemediler mi cinsiyeti ?? benim 11+2 de erkek dedi 3 doktor merakla bekliyorum yanılmayacaklarından eminim ama yine de kız olur mu diye düşünüyorum erkek çok erken belli olabiliyor bence
Mnegr95 İnşallah, Allah isteyen herkesin gönlüne göre versin :) Benim ikinci gebeliğim bir tane oğluşum var 4 yaşında gönül kızdan yana ama Buda erkek gibi :)
Eye Kızlar bende fotoğraf göndermek istiyorum cinsiyet tahmini.için ama bir türlü beceremedim nasıl oluyo acaba 🤭