Selenemesia Kızlar bugün 37yim.çatı muayenem vardı öncelikle hiç acımadı içeri baktığı şey öyle büyük bişey değil.neyse normal doğuma uygunsun dedi egzersiz olarak bildiğiniz gibi en faydalı egzersizin yürümek ve merdiven çıkmak olduğunu söyledi 1saate yakın yürümek gerekiyomuş,ama herşeyden önemlisi cinsel ilişki dedi hftada en az 3 kere olsun kocacım kocacım cilve yap biraz dedi :) ve içeri boşalmalıymış sperm yumuşatıyomuş rahim ağzını. Hurma ye bolca dedi bide işte.belki bildiğiniz şeyler ama yine de detayları paylaşmak istedim
Oznurboluzun Selenemesia 30 haftada gittiğinizde neler oluyor bilgi verirmisiniz ben şuan 27 haftalık olucam nasipse 30 haftalık gidicem de sormak istedim😊
Selenemesia Oznurboluzun 30. Haftada normal muayene olmuştu öyle ekstra bişey yok henüz:) gerekiyosa tahlil filan verir işte çünkü bende idrar yolu enfeksiyonu olduğu için her gittiğimde idrar tahlili veriyo.onun dışında hatırlayamadım pek :)
DerinElif Bende 31 hafta+5 günlük hamileyim kızlar ay sonunda kontrolümüz var çatı muanesi kaç haftalıkken yapılıyor ve nasıl yapılıyor bilgi verir misiniz ilk hamileliğim bu arada ☺️🐣
Selenemesia DerinElif benim de ilk normalde 36 yapıyolar çatı muayenesini ama bana 37de yaptı. Alttan bakıyo bişeyle vajina kemikleri dar mı geniş mi diye işte.parmakla bakan da varmış ama acıtmıyo 3-4 saniyelik bi olay