Melisdnz ben 35. Haftamdayım 3 aydır hep 2 hafta ileride gidiyor bebeğim ama suyum filan olması gerektiği gibi yani herşey normal. Doktorum bunun hiçbir sorun yaratmadığını sadece kilo bakımından önde gidip daha tombik olduğunu söylüyor.. gelişimi ileride gidiyor diye erken alcaz diye bişe yok zamanını beklicez sadece çok kilolu olursa sezaryan olursun yırtılma vs olmasın diye dedi hepsi bu ☺️☺️