Kızlar 5 haftalık hamileyim ilk kahverengi sonra kırmızı kanamam oldu hemen acile geldim baktıklarında rahim kenarında kanama gördüler ama herkeste olabilir diye yorum yaptı doktor. Progesteron başlayalım dedi. Devamı olursa kanamanın sorun var diyebiliriz ama herkeste olan bi kanama da olabilir dedi çok yoğun değildi ama kanamaydı eminim. Beta istediler bekliyorum. Rahim çevresinde kanama olup ve kanaması olanlar nasıl bi yol izledi? Ne yapmalıyım nasıl bi yol izlemeliyim? 🥺 Neye kendimi hazırlamalıyım kese boyutum dün ki sonucumla aynı 13.3 cm küçülme olmamış zaten 1 günde de kese büyümez dedi