Ayazinanasi
Arkadaslar, 3 haftadir kasiniyorum. Ozellikle geceleri cok fena oluyorum. Kan degerlerim sukur iyi cikti, haftalik kan tahlili yapilacak kolestazi suphesi oldugu icin. Lakin kasinma azalmiyor ve gun gectikce artiyor. Elma sirkesi az birazda olsa ise yaradi. Ama bugun mentol jel kesfettim, turkiyede varmi bilmiyorum ama surdugum andan sonra kasinti azaldi, pudrasi pek etkili degil. InsaAllah gece tekrar baslamaz 😊 belki bir cogunuz biliyordur ama paylasmak istedim sizlerle. Internette gezindim birazda, turk sitelerinde bulamadim ama nane yagida ise yariyor yaziyor 🙏🙏