emirtosveannesi Kizlar burda okuduğum bazı hikayelerde hemşire yada ebe üstüme çıktı doğumda bebeği itti falan yazılıyor sakıncalı ve acı veren birsey mi biraz endişelendirdi bu konu beni bildiğin travma gibi bisey olmalı herhalde ??
Elfelf0 emirtosveannesi abartmışlar bence. Bende sezeryan oldum cocuk inmedi baya abandilar nasıl üstüne çıkıp itebilirler ya 😂😂
sezerats emirtosveannesi hiç korkmayın aksine daha çok yardımcı oluyolar, 3 gün önce doğum yaptım koluyla göbeğimin üstünden bastırdı sadece bebeğin çıkışını kolaylaştırmak için
Seydacavdarr emirtosveannesi onun sebepleri var herkese yapmıyolar açılması tam olduğu halde bebeği aşşağı inmeyenlere filan yapıyolar sen içini ferah tut yaşamazsın inşaallah öyle bişe
Zynpbr00 emirtosveannesi Benim doğumumdada ebe dirseğiyle bastiridi karnıma ama inan hiç umursamadım. Sancıdan insanın gözü bir şey görmüyor😂Korkmayın yani ben acıdığıni hatırlamiyorum aksine yardım ettiği için memnunum
mzyynkbra emirtosveannesi valla canım o an acı çekerken hemen almaları için kendimiz ısrar ederiz diye düşünüyorum zaten doğum anı en kolayı bence önemli olan sancılara katlanmak 😅😅😅
Belinay_AliEge Bende ilk doğumda ebe de doktor da çıktılar yani aşağı doğru bastırıyorlar yani onlar zaten tekniğini doğru olanı biliyorlar korkulacak bişey yok 🤎🎈 bişey olmuyor o an zaten sen onu düşünmüyorsun bile doğuma kitleniyorsun çünkü 🥰