Zynp-1 göğüs pedini ben e bebekin markası aldım 30lu iki paket. Arkadaşım lasinoh aldım ondan da aldım bi fark yaşamadım valla demişti. Göğüs pompasına gelince bişey diyemeyeceğim benimkiler ikiz diye aldım ben. Çalışan annelere zaten lazım. Size ne açıdan lazım olur bilemiyorum belki bilen arkadaşlar aydınlatır