Zeynayzey Merhabalar hanımlar 20 haftalık oldum ayrıntılıya girdim sonuçları hastaneye götürmem gerekiyor hastanede otursuğum yere baya uzak sürekli git gel yapmayım istiyorum şeker yüklemesi kaçıncı haftalarda yapılıyor o zaman gitsem
Zeynayzey Sedaorannn soracağım bi doktorum yok malesef devlet hastanesinde takipliyim her gittiğimde başka doktor bakıyor
Zeynayzey Sersel_15 bende 24 diye duydum ama bi arkadaşım 20 de yaptırsım dedi doktordan fark ediyor heralde
Sersel_15 Zeynayzey internete flan yazarsan hangi haftalarda hangi testler yazıyor canım doktorun da yönlendirir zaten
Zeynayzey Sersel_15 internette 24 haftadan sonra yapılır yazıyor canım benim evim hastaneye uzak hem rapor götürmem gerek bu haftalarda yapılıyor mu sürekli git gel yapmayım diye sordum
carmellawaldorf Peki aç karna mı gitmek gerekiyor acaba? Bir de kaç gramlık yükleme yapıldı sizlere 50 mi 100 mü